" Sürpriz! " ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

23 Haziran 2007 Cumartesi

" Sürpriz! "

Teknik direktör Ertuğrul Sağlam ile görüşen süper solak, yönetimin kararını bekliyor.

‘Gelmek istiyorum’
Yerli transferde Hakan Arıkan, Mehmet Yozgatlı ve Rüştü Reçber’i renklerine bağlayıp dikkatleri üzerinde toplayan Beşiktaş, bir bomba daha patlatmak üzere... Geçtiğimiz sezon Siyah-Beyazlı takımın başında bulunan Jean Tigana’nın isteğiyle Şekerspor’a gönderilen Sergen Yalçın, kulübün kapısını çaldı. Teknik direktör Ertuğrul Sağlam ile bir görüşme yapan 33 yaşındaki süper solak, genç çalıştırıcıya “Beşiktaş’a geri dönmek istiyorum” dedi.

Taraftar sıcak bakıyorSergen’in bu teklifine olumlu yaklaşan Sağlam, “Bonservisini hallet. Ben yönetim ile görüşürüm” yanıtını verdi. Tecrübeli oyuncu, “En az 3-4 yıl daha oynamak istiyorum. Tüm amacım futbola Siyah-Beyazlı formayla veda etmek” dedi. Yönetimin bu transfere soğuk bakmasına karşın, Sağlam ikna çabalarını sürdürüyor. Öte yandan taraftarların da Sergen Yalçın’ı tekrar Beşiktaş’ta görmek istedikleri biliniyor.

Hiç yorum yok: