" Nobre beni iyi tanır" ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

23 Haziran 2007 Cumartesi

" Nobre beni iyi tanır"

Beşiktaş'ın Fenerbahçe’den renklerine bağladığı Mehmet Yozgatlı, kulübün resmi internet sitesine çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Takım arkadaşı Nobre’ye Fenerbahçe’de çok gol attırdığını hatırlatan yıldız oyuncu, “Nobre beni iyi tanır. Yaptığım ortalarla birçok gol bulmuştu. şu andaki duygularımı kelimelerle anlatamam. Çok büyük bir camiaya geldim. Üzerimdeki yükün farkındayım ancak kendime çok güveniyorum” dedi. İnönü Stadı’nda Siyah-Beyazlı formayı giyeceği için çok heyecanlı olduğunu dile getiren Yozgatlı, “Ayaklarım titreyecek. Başka takımlarda oynarken de çok tedirgin oluyorduk. inanıyorum ki, taraftarlarımızın desteğiyle her türlü zorluğu aşacağız” diye konuştu.

Hiç yorum yok: