" Ve Söz Savunmanın" ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

1 Ağustos 2007 Çarşamba

" Ve Söz Savunmanın"

Kolot'tan ince mesaj: "Şu an istifa etmeyi düşünmüyorum, ancak bu şekilde fazla devam edeceğimi sanmıyorum.

‘Saptırmadan söylerim’
Siyah-Beyazlı kulüpte 6 aydır yöneticilik yapan ve futbol şube sorumluluğu üstlenen Celal Kolot, hakkında yapılan eleştiriler karşısında isyan etti. “Ben içimden geçeni saptırmadan söylerim. Bu durumdan rahatsız olanlar varsa yapacak bir şeyim yok. Çünkü ben böyle bir insanım” diyen Kolot, şöyle konuştu: “Artık yorulduğum ve insanların beni yanlış tanımasından çok rahatsızım. Gülnaz Hanım’la ufak da olsa bir tartışma yaşadım. Ama Beşiktaş Yönetim Kurulu toplantılarında böyle olayların yaşanması da çok doğal karşılanmalı.”

Arsel’e ‘lan’ demedim
“Kendisine sadece yapmış olduğu bazı açıklamaların kulübe zarar verdiğini ve daha dikkatli olmasını söyledim. Kesinlikle ‘lan’ ifadesini kullanmadım. Tartışma uzayınca da toplantıyı terk ettim. Hiç kimseye, özellikle bir bayana bu şekilde davranmam. Ama sonuçta olay tamamen yanlış yansıtıldı ve kötü adam ben oldum. Son 2 aydır tüm işlerimizi bıraktık ve Avrupa’da Beşiktaş’a en yararlı futbolcuyu en iyi fiyata almak için uğraşıyoruz. Ama bizim transferlere müdahale ettiğimiz ve bu konuda teknik heyetle ayrılığa düştüğümüz söyleniyor.”

‘Bizim işimiz almak’
“Bu haberler tamamen gerçek dışıdır. Ben iş adamıyım. Futboldan da bir teknik direktör kadar anlamam. Bize isimler verilir, biz de o isimleri en uygun şekilde takıma katmaya çalışırız. Ben Tello’yu veya Cisse’yi nereden tanıyayım. Bize ‘alın’ dediler, biz de aldık. Ancak transfere harcadığımız emeklere rağmen yanlış anlaşılıyoruz veya bilinçli olarak yanlış lanse ediliyoruz. Artık çok yoruldum. Altı aydır her gün yıpranıyorum. Şu an istifa etmeyi düşünmüyorum, ama bu şekilde de fazla devam edeceğimi sanmıyorum.”

Berk de isyan etti
Dış ilişkiler sorumlusu Mario Berk, kendisi hakkında yalan yanlış ifadeler yazıldığını söyledi. Berk, “Bizler iş adamıyız. Futboldan da anlamamız gerektiği kadar anlarız. Çünkü biz teknik heyetin istediği futbolcuları en iyi rakamlara almaya çalışıyoruz. Kimse bize işimizi öğretmeye kalkmasın. Tüm iyi niyetimizle Beşiktaş’a hizmet etmeye çalışırken adımız komisyoncuya çıktı. Bu durum beni de çok yıprattı. Sabrımın bir sonu var” diye konuştu.

Hiç yorum yok: