" Küsmek Bana Yakışmaz " ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

1 Ağustos 2007 Çarşamba

" Küsmek Bana Yakışmaz "

UEFA’ya verilen 25 kişilik listede yer almayan Mustafa Doğan, “Hocamızın kararı beni kamçıladı. Daha çok çalışacağım” dedi.

‘Hayal kırıklığı yaşadım’
Teknik direktör Ertuğrul Sağlam’ın belirlediği ve UEFA’ya gönderilen 25 kişilik Beşiktaş kadrosunda yer almayan Mustafa Doğan, bu kararın kendisini kamçıladığını söyledi. Haberi ilk duyduğunda hayal kırıklığı yaşadığını itiraf eden tecrübeli futbolcu, “Ancak benim gibi belirli bir tecrübeye ulaşmış futbolcuya küsmek yakışmaz. Daha çok çalışmak zorundayım ve hocamızın gözüne girmeliyim. Takımla birlikte çalışmalarımı sürdüreceğim” diye konuştu.

‘Üst düzey bir futbolcu’
Mustafa Doğan olayı ile ilgili görüşlerini açıklayan teknik direktör Ertuğrul Sağlam ise, şunları söyledi: “Mustafa Doğan çok üst düzey bir profesyonel. Ama bugün itibariyle verdiğimiz listede bulunmuyor. Bundan sonraki dönemde nasıl olur, bugünden kestirmek mümkün değil. Herşey, gelecek günlerin neler göstereceğine bağlı. Şimdi bireyleri konuşmak pek de doğru değil. Mustafa Doğan, herkesin saygı duyduğu bir profesyonel, bunu söyleyebilirim.”

Beşiktaş’ı 3 yıl Sarar giydirecek
Siyah-Beyazlı kulübün futbol, basketbol, voleybol ve hentbol takımlarının bu sezonki takım elbiselerini hazırlayacak olan Sarar Firması ile 3 yıllık sponsorluk anlaşması imzalandı. Futbol takımının yeni sezon formalarının tanıtıldığı gecede genel sekreter Kenan Öner ile Sarar Yönetim Kurulu üyesi Mehmet Yılmaz arasında 3 yıllık anlaşma imzalandı. Sarar Firması 3 yıl boyunca profesyonel futbol ve PAF ile basketbol, voleybol ve hentbol takımlarının takım elbisesini sağlayacak. Bu arada Sarar firması tarafından Beşiktaş Kulübü kongre üyelerine de yüzde 25 indirim uygulanacak.

Hiç yorum yok: