Lucescu’dan Bilgi Aldım’ ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

1 Ağustos 2007 Çarşamba

Lucescu’dan Bilgi Aldım’

Teknik direktör Ertuğrul Sağlam, rakip Sheriff’in genç ve çok koşan bir takım olduğunu söyledi.

Teknik direktör Ertuğrul Sağlam, rakip Sheriff’in genç ve çok koşan bir takım olduğunu söyledi. “Bireysel yeteneklerimizin ve oyun kalitemizin üst düzeye çıkması için en az onlar kadar mücadele etmeliyiz” diyen genç hoca, şöyle devam etti: “Mutlu Topçu hoca ve Mircea Lucescu’dan da aldığım bilgiler doğrultusunda rakibi iyice analiz ettim. Hedefimiz, öncelikle taraftarlara uzun zamandır bekledikleri güzel futbolu izlettirmek. 90 dakika mücadele eden, taraftarını coşturan, bol pozisyon üreten ve gollerle taraftarını coşturacak bir oyun planı hedefledik. Bu maçta da ilk amacımız bu olacak. Tur için tribünlerin dolması gerekiyor. Çok iyi hazırlandık.”

Üzülmez: Tek düşünce tur
Kaptan İbrahim Üzülmez, Sheriff ile oynayacakları ilk maçtan rövanş için avantajlı bir skorla ayrılmak zorunda olduklarını belirtti. Genç ve koşan bir takımla oynayacaklarını vurgulayan İbrahim, “90 dakika kolay geçmeyecek. Ancak camia olarak hedeflerimiz var. Bu ön eleme maçları çok önemli. İyi bir kamp dönemi geçirdik. Tüm arkadaşlarım istekli ve arzulu. Hepsine güveniyorum. Saha ve seyirci avantajını değerlendirip, istediğimizi alacağımızı düşünüyorum” görüşünü dile getirdi. Kaptan, Tello ile ilgili bir soruya da, “Çok yetenekli. Beşiktaş’a büyük katkı sağlayacak. Birlikte sol kanadımız çok daha iyi olacaktır” karşılığını verdi.

Hiç yorum yok: