"Stopere Gerek yok" ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

12 Temmuz 2007 Perşembe

"Stopere Gerek yok"


Beşiktaş'ın başarılı futbolcularından İbrahim Toraman Avusturya kampında basın mensuplarının sorularını yanıtladı. Toraman iyi bir hazırlık dönemi geçirdiklerini ve ancak henüz hazır olmadıklarını dile getirdi. Tecrübeli oyuncu Beşiktaş yönetiminin yabancı bir stoper arayışında olmasını ise şu sözlerle değerlendirdi.



" Biz bu takımda futbolcuyuz. Böyle kararları yöneticilerimiz verir. Ancak geçen sezonun en az gol yiyen takımıyız. Geçtiğimiz yıl 4 yerli futbolcu defansta oynamıştık.Geçen yıl yaklaşık. 50 maç oynadık. Tabii ki hatalarımız olacak. Aynı dili konuştuğumuz içinde çok iyi anlaşıyorduk"

"CİSSE, ORTA SAHADAKİ PAS ÜSTÜNLÜĞÜMÜZÜ ARTIRACAKTIR"
Toraman Türk oyuncularına genel olarak yabancı futbolculardan eksiği olmadığını dile getirdi ve şunları söyledi.

"Türk futbolcusunun yabancı bir oyuncudan eksiği yok. Ama Türk oyuncusunun hatası daha çok göze batıyor. Yabancılara bu konuda daha çok ılımlı davranılır. Ancak bizden fazlalıkları yok".

İbrahim Toraman Beşiktaş'a transfer olan Cisse'yi ise takımın pas yüzdesini artıracak güçlü bir oyuncu olarak değerlendirdi.

Toraman "Cisse iyi bir futbolcu. Geçen sene özellikle derbi karşılaşmalarında orta sahada pas üstünlüğünü sağlayamıyorduk. Cisse bu açığımızı kapatacaktır. Güçlü ve topu iyi oyuna sokan bir futbolcu. Beşiktaş için iyi bir transfer oldu"dedi.

"BEN STOPERİM. BU BÖLGEDE OYNARSAM YÜZDE YÜZ VERİMLİ OLUYORUM"
Toraman milli takımda uzun süredir beraber oynadıkları Rüştü Reçber'in Beşiktaş'a transferinin de olumlu olarak değerlendirdi ve aynı dili konuştukları bir kaleci ile oynayacağı için mutlu olduğunu ifade etti.

İbrahim, takım içinde oynayacağı mevki üzerini sorulan bir soruya ise " Benim yenim stoper. Benden yüzde yüz verim almak isteniyorsa stoperde görev oynatılmalıyım. Ancak takımın yararına olacaksa farklı bir mevkide de oynarım. Ancak o zaman yüzde seksen veya yüzde yetmiş etkili olurum" dedi.

"AVRUPA'DA FUTBOL OYNAMAK İSTERİM"
Toraman, Beşiktaş'tan Avrupa'ya transfer olup olmayacağı hakkındaki bir soruya ise şöyle cevap verdi:
"Benim Beşiktaş ile üç yıl daha mukavelem var. Tabii ki hayalimde Avrupa'da futbol oynamak var. Ama Beşiktaş forması ile daha şampiyonluklar yaşamak istiyorum. Mukavelem bittikten sonra bu konuyu düşünebilirim"

Beşiktaş eski teknik direktörü Mircea Lucescu'nun kendisini transfer etmek istediğini hatırlatılması üzerini ise tecrübeli oyuncu şunları söyledi:
"Lucescu sevdiğim bir teknik adam. Beni Gaziantepspor'da forma giyerken de istemişti. Ancak ben kabul etmemiştim. Şuanda da resmi bir teklif yok. Ama ben Beşiktaş'ta şampiyonluklar yaşamak istiyorum"

İbrahim Toraman son olarak takımın yeni teknik direktörü Ertuğrul Sağlam hakkında eleştiriler ve soru işaretleri olmasını doğal olduğu, büyük takımın başına gelen her teknik adamın bunlarla karşılaşacağını söyledi.

Toraman "Ertuğrul Sağlam kendini ispat etmiş bir teknik direktör. Ama büyük bir takımın başına geçtiğinizde eleştiriler almanız çok doğal. Ancak Biz hocamızın aldığı eleştirileri ve onun hakkındaki soru işaretleri ilk haftalardan itibaren oynayacağımız futbol ve aldığımız sonuçlarla olumlu hale getireceğiz" dedi

Kaynak : Ligtv

Hiç yorum yok: