" Özüme Döndüm " ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

17 Temmuz 2007 Salı

" Özüme Döndüm "

"Son üç yıl savunmada görev aldım, asıl yerime kavuşunca rahatladım".

Sporting Lizbon'dan transfer edilen ve sadece iki kez düz koşu yaptıktan sonra Hamburg maçında 45 dakika görev yapan Tello, mutluluktan uçuyor. Eski takımında son üç yıl geri dörtlünün solunda oynadığını belirten Şilili yıldız, "Bu mevkide de oynamayı öğrendim. Ancak benim asıl yerim, hücuma dönük sol kanat. Hamburg maçında,
özlediğim o günlere geri döndüm sanki. Müthiş keyif aldım. Beşiktaş'ta özüme döndüm diyebilirim" ifadesini kullandı.

DOĞRU BİR KARARDI
Tello şöyle devam etti: "Hazırlık maçı da olsa böyle başlamak hiç kolay değil. İyi bir start verdim. Kendimi sağ ayakla sahaya girmiş ve iyi bir başlangıç yapmış gibi hissediyorum. Çok sevinçliyim çünkü iyi başlarsan, iyi gider. Aradığım heyecanı burada bulacak gibiyim. Taraftarla ilgili çok güzel sözler duydum. Eminim ki, o büyük heyecanı artık hep birlikte yaşayacağız. Verdiğim kararın ne kadar doğru olduğunu bir kez daha görüyorum."

Kaynak : Fotomaç

Hiç yorum yok: