" Tello Gün Sayıyor " ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

24 Temmuz 2007 Salı

" Tello Gün Sayıyor "

Şilili, "Taraftarımızı herkes öve öve bitiremiyor. Birbirimizi seveceğiz" dedi.

‘Takımımız kaliteli’
Siyah-Beyazlı ekibin yeni transferlerinden Tello, taraftarların önünde forma giyeceği günü sabırsızlıkla beklediğini söyledi. Oynadığı hazırlık maçlarında sol kanada büyük bir hareket getiren ve uzaktan attığı etkili sürpriz şutlarla dikkati çeken Şilili futbolcu, “Teknik direktörümüz Ertuğrul Sağlam, oyun karakterime uygun olarak bana sol çizgide görev veriyor. Ben de, elimden geleni yaparak, bana duyulan bu güveni boş çıkartmayacağım. Forma savaşı çetin geçecek. Çünkü takım arkadaşlarımın hepsi kaliteli” dedi.

‘Kendimden söz etmem’
Kendisinden söz etmeyi sevmediğini de vurgulayan Tello, şöyle devam etti: “Ne söylesem, havada kalacak. En iyisi, taraftarlarımızın beni sahada, çıplak gözle seyretmesi ve hakkımda öyle karar vermesi. Taraftarımızın ününü herkesten duydum. Onların karşısına çıkacağım günü büyük bir sabırsızlıkla bekliyorum. Ben sahada agresifim, takımım için elimden geleni yapmaya çalışırım. Duyduğum kadarıyla, taraftarımız da tribünde aynı coşkuyla takımına destek veriyormuş. Bu açıdan, birbirimizi çok seveceğimize eminim.”

Toraman’dan tam puan
İbrahim Toraman, iki haftalık Avusturya kampının çok başarılı geçtiğini, takımda müthiş bir kaynaşmanın oluştuğunu vurgulayıp, “İstanbul’da da aynı anlayışla sıkı şekilde çalışacağız. Bu sene Beşiktaş’ın senesi olacak. Tüm kulvarlarda iddialıyız. Arkadaşlarımızın hepsi birbirinden değerli ve yetenekli. Forma savaşı çetin geçecek. Bu rekabet, takıma olumlu yansıyacak” ifadesini kullandı.

Tatil bitti
Yeni sezon hazırlıklarının iki haftalık Avusturya bölümünü tamamlayan ve cumartesi günü Türkiye’ye dönen Beşiktaş, iki günlük dinlenmenin ardından çalışmalarına dün akşam başladı. Teknik direktör Ertuğrul Sağlam yönetiminde Ümraniye Nevzat Demir Tesisleri’nde gerçekleştirilen antrenman, yaklaşık 1, 5 saat sürdü.

Güleç çok hırslı
Siyah-Beyazlı ekibin genç forveti Gökhan Güleç, geçen sezon çeşitli nedenlerden ötürü beklentileri yerine getiremediğini belirterek, “Yeni bir hoca ve güçlendirilmiş kadromuzla bu sezon herkes bambaşka bir Beşiktaş seyredecek” dedi.

Hiç yorum yok: