" Cole Rapora Kaldı " ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

24 Temmuz 2007 Salı

" Cole Rapora Kaldı "

Beşiktaş, Cole'ün raporunu bekliyor. İngiltere'den gelecek sağlık raporundan sonra imzalar atılacak.

Kartal, West Ham'ın genç forveti ile her konuda anlaşırken, Demirören sağlık raporunda ısrarlı. BEŞİKTAŞ, Carlton Cole'ün transferini bitirmek için sağlık raporunu bekliyor. Her konuda anlaşmaya varılan İngiliz forvet için başkan Yıldırım Demirören'in tedirgin olduğu öğrenildi. Bugün İstanbul'a getirilerek imza attırılması beklenen 24 yaşındaki golcü futbolcunun önceden yaşadığı ciddi bir sakatlığın ortaya çıkması siyah-beyazlı yönetimin geri adım atmasına neden oldu. Özellikle başkan Yıldırım Demirören'in bu durum karşısında rapor istediği belirtildi.

BEN DE ÇOK İSTİYORUM
Siyah-beyazlıların yaklaşık 1 hafta önce anlaştığı West Ham'lı yıldızı bunun için beklettikleri dile getirildi. Yönetim, futbolcudan sağlık durumuyla ilgili kapsamlı bir rapor istedi. Raporun gecikmesi üzerini dün Demirön, "Cole'ün transferini ben de istiyorum. Bunun için bir an önce evrakların gelmesini sağlayın" talimatını verdi. Raporu doktorlara inceletecek yönetim, problem yoksa futbolcuya hemen imza attıracak.

Hiç yorum yok: