" Tello Diyor ki... " ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

15 Temmuz 2007 Pazar

" Tello Diyor ki... "


'6.5 yıl formasını giydiğim Sporting'ten sonra daha büyük bir takıma geldim. Hedefimiz Şampiyonluk ve Devler Ligi'nde üst turlara ulaşmak.'

Ayağının tozuyla...
Beşiktaş’ın Şilili yıldızı Rodrigo Tello, ayağının tozuyla basın mensuplarının karşısına çıktı. Olaylı bir Copa America turnuvasının ardından milli takımdan 20 maç ceza alan tecrübeli oyuncu, yaşadıklarını ve Beşiktaş’taki hedeflerini açıkladı. Söz Rodrigo Tello’da: “Beşiktaş gibi bir kulübün amacı her zaman şampiyonluktur. Bu sene şampiyonlar Ligi’nde mücadele edeceğiz. Hedefimiz ulaşabildiğimiz en üst noktaya ulaşmak.

‘Hiç dinlenemedim’
“Portekiz’de sezon biter bitmez soluğu İstanbul’da aldım, imzalayıp geri döndüm. Ufak bir sakatlığım vardı. Ülkeme gittiğimde 10 gün boyunca tedavi gördüğüm için dinlenemedim. Milli takıma gittim ve daha sonra gördüğünüz gibi takımımın kampındayım. Alışmadığım yüksek bir tempo bu. şu anda nasıl bir performans göstereceğimi bilmiyorum. Birkaç gün içinde arkadaşlarımla aramdaki farkı kapatacağım.”

‘Benim suçum yok’
“Venezuella’da yaşananlara gelince... Meksika ile oynadığımız maçtan sonra çeyrek finale kaldık. Sabah 4’e kadar izin aldık ve eğlenmek için dışarı çıktık. Geç kalmamak için otele döndük. Bütün herşey kahvaltıda yaşandı. Benim hatam yanlış adamın yanında olmaktı. Bir arkadaşım sarhoş gibi davranmaya başladı. Olayı bitirmeye çalıştım. Ne zaman çağırırlarsa milli takıma giderim.”

‘İdolüm Maradona’
“Lizbon’da bana hiçbir teklif yapmamalarına rağmen, Beşiktaş’a transferime büyük tepki gösterdiler. Neden teklif yapmadıklarını bilmiyorum. Ancak Sporting’te ve Portekiz’de güzel hatıralarım var. Geçmişi asla silemezsiniz, benim de silmeye niyetim yok. Her akıllı futbolcu gibi benim de idolüm Maradona... 3 senedir defansın solunda oynuyorum. Rekabet, Beşiktaş için pozitif olacaktır.”

Kaynak : Fanatik

Hiç yorum yok: