" İspat Zamanı " ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

31 Temmuz 2007 Salı

" İspat Zamanı "

Kicker'e konuşan milli kaleci, "Otoriteler beni sildi. Ama bu düşünceyi değiştireceğim" dedi.

F.Bahçe'den Beşiktaş'a transferi olay olan kaleci Rüştü, siyah-beyazlı forma ile eski parlak günlerine dönmek istediğini söyledi. Alman spor dergisi Kicker'e konuşan milli file bekçisi, "Artık otoriteler benim başarılı olacağıma inanmıyor. Beşiktaş'taki performansımla bu düşünceyi değiştirmek istiyorum" diye konuştu. F.Bahçe taraftarının Beşiktaş'a transfer olduğu için kendisine gösterdiği tepkiyi anladığını ifade eden tecrübeli kaleci, "Tek isteğim benim için de kolay olmayan bu kararımı anlayışla karşılamaları" dedi.

YAŞLI HİSSETMİYORUM
Rüştü, sözlerini şöyle bitirdi: "Zico, Serdar ve Volkan'a güveniyor. Artık Fatih Terim'in Milli Takım'da benden vazgeçmemesi için çalışacağım. Kendimi yaşlı hissetmiyorum. Avrupa Şampiyonası'nda yine 1 numara olmak istiyorum. Beşiktaş'la 2009'a dek sözleşmem var. Şu an jübileyi düşünmüyorum."

Hiç yorum yok: