" Başka bir Beşiktaş " ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

3 Temmuz 2007 Salı

" Başka bir Beşiktaş "


Şöyle üç sezon öncesine gidin... Lig başlamadan önce Beşiktaşlı taraftarlar her yeni sezona "sancılı" bir başlangıç yapacaklarını, yöneticilerden daha iyi biliyorlardı. Çünkü Beşiktaş yönetimi, F.Bahçe'nin "kapı dışarı" ettiği futbolculara peş peşe imza attırırken "büyük iş" yaptığını sanıyordu. Hatırlayın...


Son üç sezonun ilk ikisinde, tekerlek daha beşinci haftalarda patlamıştı. Geçen sezonun trafik kazaları da yine beşinci haftada "erken ayrılık" getirecekti ama rakipler art arda kaza yapınca ite kaka bir sezon yaşandı. Durum artık çok farklı. Beşiktaş yönetimi bu kez geçmişten ders aldı ve nokta transferlerle hedefi 12'den vurdu.


Sanırım Beşiktaş yeni sezonun en az gol yiyen takımı olacak. Türkiye'de hiçbir takımın Beşiktaş kalesindeki kaliteye ulaşmayı mümkün değil. Rüştü, Hakan ve Murat... Hangisi oynarsa oynasın, sorun yaşanmaz. Beşiktaş kalesi artık "örümcek ağı" ile örülü.. Beşiktaş orta sahası, tam bir "savaş" alanı olacak. 4 kişilik bu bölgede, 3 oyuncunun ismi belli de bir oyuncu kim olacak onu bilemiyorum.


Hatta Ertuğrul Sağlam'ın da bildiğinden emin değilim. Benim favorim Ricardinho... Eğer Rico Paşa oynarsa, Yozgatlı, Cisse ve Tello'nun arasında hayatının en gollü sezonunu yaşar. Bir kez daha tekrarlamakta sakınca görmüyorum. Beşiktaş orta sahası Bobo ve Nobre ile 80 gole yaklaşır. Fazlası bile olabilir... Geri dörtlü üzerine hâlâ tahmin yapamıyorum. Sol bek İbrahim Üzülmez... Sağ bek kim, bilmiyorum.


İçeriden bir sağ bek yeterli olur mu? Soru işareti... Dışarıdan biri gelir mi? Öyle bir arayış göremiyorum. İyi bir sağ bek gelse, çok daha iddialı konuşacağım ama.. Gerisi haftaya kalsın!

Hiç yorum yok: