Yozgatlı'ya açık mesaj ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

22 Haziran 2007 Cuma

Yozgatlı'ya açık mesaj

Ali Tandoğan, Fenerbahçe'den gelen Mehmet Yozgatlı'dan çekinmediğini, iyi olanın formayı kapacağını belirttiTeknik Direktör Ertuğrul Sağlam'ın isteğiyle sözleşmesi bir yıl uzatılan Ali Tandoğan, yeni transfer Mehmet Yozgatlı'ya gözdağı verdi.


Tecrübeli sağ kanat oyuncusu, Tigana'nın geçen sezon birçok maçta kendisine forma verdiğini hatırlattı. Ali, "Son bir buçuk senedir sağ bekte oynadım. Artık iki tane görev alanım var. Hem sağ bek hem sağ açık oynayabilirim. Hatta bazı maçlarda orta sahada bile görev aldım. Mehmet Yozgatlı'nın gelmesi benim için sorun değil. Daha iyi olan formayı kapar. Ben sürekli ilk onbirde oynamış bir oyuncuyum, ancak Yozgatlı yedek kulübesinden Beşiktaş'a geliyor. Takım içerisinde tatlı bir rekabet olacağını düşünüyorum" diye konuştu.
Kaynak : Milliyet

Hiç yorum yok: