" Toraman'dan Transferlere Tam Not " ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

19 Haziran 2007 Salı

" Toraman'dan Transferlere Tam Not "

Beşiktaş'ın Milli futbolcusu İbrahim Toraman, Türkcell Süper Lig'in bitmesinin ardından tatilini geçirmek için memleketi Sivas'a ailesinin yanına geldi.

Beşiktaş futbol okulunu ziyaret eden Toraman, "Beşiktaş formasıyla şampiyonluk yaşamak istiyorum" dedi. Tatilini geçirmek için memeleketi Sivas'a ailesinin yanına gelen İbrahim Toraman, Beşiktaş Kulübü'nün açtığı futbol okulunu ziyaret ederek, burada gençlerle bir süre sohbet etti. 2006-2007 sezonunun kendisi ve takımı açısından iyi geçtiğini söyleyen İbrahim Toraman, "2006-2007 futbol sezonu benim ve takımım açısından iyi geçti. En azından sakatlık yaşamadan ligi bitirdim. Lige başlarken bizim hedefimiz şampiyonluktu, ama olmadı. Türkiye Kupası'nı ve Süper Kupa'yı aldık. Ligi de 2'nci bitirerek Şampiyonlar Ligi'ne gidiyoruz. Buna rağmen kötü bir sezon geçirdiğimizi düşünmüyorum. Bundan sonra daha iyi olacağız" dedi.

2007-2008 sezonununda hem kendisinin, hem de takımının hedefinin büyük olduğunu söyleyen Toraman, "Bu yıl da lige iddialı başlıyoruz. Çok iyi transferler yapıldı. Beşiktaş olarak iyi bir takımız ve bunu geçen yıl gösterdik. Tek hedef şampiyonluk ben. Bu yıl inşallah sakatlık olmazsa performansımı en üst seviyeye çıkaracağım. Beşiktaş forması altında şampiyonluk yaşamak istiyorum" diye konuştu.

Hakında çıkan transfer haberlerine değinen Toraman, "Şu anda transefer olmam söz konusu değil. Benim Beşiktaş kulübü ile 3 yıllık sözleşmem var. Beşiktaş formasını giymekten çok mutluyum. En önemlisi Beşiktaş forması altında şampiyonluklar yaşamak istiyorum. Tabiki zamanı geldiğinde her futbolcunun kalbinde Avrupa'da iyi bir kulüpte oynamak vardır. Benim hedeflerim arasında da bu var. Ama benim Beşiktaş kulübünde daha görevim bitmedi, şampiyonluk yaşamak istiyorum" şeklinde konuştu.

İbrahim Toraman, Beşiktaş Kulübü'nün yaptığı Rüştü ve Mehmet Yozgatlı transferlerini ise şöyle değerlendirdi: "Bu oyuncular kendilerini Türkiye'de ispatlamış, kanıtlamış futbolcular. Bizim başamızdaki insanlar da bu oyuncuların Beşiktaş'a faydalı olacaklarını bildikleri için aldılar. Bence iyi transferler ama bizim Beşiktaş olarak fazla transfere ihtiyacımız yok. Bir iki tane isabetli transfere ihtiyacımız vardı. Bunu da gerçekleştirdiler. İnşallah yeni sezonda takımımıza faydalı olurlar." Saçlarını kısa kestiren Toraman, imajındaki değişiklikle ilgili olarak, "Evet biraz değişiklik olsun istedim. Yıllardır aynı saç sitili ile duruyorum. Biraz değişiklik olsun istedim. Sezon kampı başlarken daha da kısalttırmayı düşünüyorum" dedi.

Tecrübeli futbolcu, Beşiktaş kulübünün Sivas'ta açtığı futbol okuluyla ilgili olarak da, "Sivas'ta bu potansiyel var. Beşiktaş'ın burada alt yapı kollarından birisinin olması gerek diye düşünüyorum. Burayı kuran herkese teşekkür ediyorum. Sonuçta bu genç yetenekleri desteklemek gerek, buradan yeni İbrahim Toramanlar çıkacaktır. Biz buralara gelmek için çok zor şartlardan geçtik. Ben de elimden geleni yapacağım" ifadesini kullandı. Toraman daha sonra futbol okulunu gezerek buradaki gençler ile bir süre sohbet edip, hatıra fotoğrafı çektirdi.

Kaynak: DHA

Hiç yorum yok: