Trabzon panteri sahaya ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

15 Mart 2008 Cumartesi

Trabzon panteri sahaya

Bobo, Trabzonspor maçına özel olarak bileniyor!

Beşiktaşımızın skorer ismi Bobo, BJK İnönü Stadı’nda yarın yapılacak Trabzonspor maçı için iddialı konuştu. İki haftalık sakatlığının ardından deplasmandaki 2-1’lik Gençlerbirliği maçında oyuna sonradan giren ve 90+3’te Siyah-Beyazlı ekibin galibiyet golüne imza atan Brezilyalı futbolcu, Teknik Direktör Ertuğrul Sağlam’dan görev istedi. Ligin dokuzuncu haftasında oynanan 3-2’lik Trabzonspor-Beşiktaş maçının 73’üncü dakikasında rakip fileleri havalandıran, ardından 80’inci dakikada Rüştü’nün haksız yere oyundan atılmasıyla eldivenleri giyip kaleye geçen Bobo, Gökdeniz’in şutu ve Umut’un kafa vuruşunu çıkarıp Trabzonspor’un beraberlik golüne izin vermemişti. Fenerbahçe mücadelesindeki performansıyla “Kadıköy Panteri” diye anılan Pancu’dan sonra Bobo için de “Trabzon Panteri” yakıştırması yapılmıştı.

FORMAMI İSTİYORUM
Bobo, şampiyonluk mücadelesi veren Beşiktaş için çok kritik olan Trabzon maçında forma giymek istediğini söylediği Ertuğrul Sağlam’a, “Gençlerbirliği maçında sakatlığımın tamamen geçtiğini gördünüz. Trabzonspor ile oynayacağımız zorlu karşılaşmada da forma giymek istiyorum” dedi. Trabzonspor maçında gol atacağının içine doğduğunu belirten Brezilyalı futbolcu şöyle konuştu: “İlk maçta gol attım; sonra kaleye geçip iyi bir sınav verdim. O karşılaşmaya çok iyi konsantre olmuştum. Rövanşta da yine aynı başarıyı sergileyeceğimi düşünüyorum.”

Kaynak: Akşam

Hiç yorum yok: