" Sağlam Fırça! " ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

14 Ağustos 2007 Salı

" Sağlam Fırça! "

Beşiktaş'ta 4 maçta 3 futbolcunun cezalı duruma düşmesi, Ertuğrul Sağlam'ı çıldırttı: 'Gereksiz kırmızı kartları, takıma ihanet olarak görüyorum.'

Zaferler geliyor ama...
Şampiyonlar Ligi’nde Sheriff’i eleyen, lige de Konyaspor galibiyetiyle ‘Merhaba’ diyen Beşiktaş uzun bir aradan sonra yeni sezona iyi başlamıştı. Ancak yoğun tempoya karşın üst üste alınan galibiyetler bile teknik direktör Ertuğrul Sağlam’ı kesmedi! Önceki gün oyuncularıyla bir toplantı yapan Kara Kartal’ın genç hocası beklenmedik bir çıkış yaptı ve kart gören öğrencilerini sert bir dille eleştirdi.

11 başlayın, 11 bitirin
“Daha sezon başı olmasına rağmen kartsız maçımız yok” diyerek sert bir giriş yapan Sağlam şöyle konuştu: “Bu nasıl iş anlamadım. Kartların çoğu gereksiz yere. Kırmızı kart görerek takımı yalnız bırakan oyuncuyla da ilişkimiz ciddi şekilde zarar görür. Tahrik, provokasyon bahane değil. 11 kişi başlayıp, 11 kişi bitirmeliyiz. Bu tip şeyler skordan daha önemlidir. Gereksiz görülen kartları emeğe ihanet olarak görüyorum.”

1 yorum:

timsahım dedi ki...

Sayın Sağlam söyledikleriniz gerçekten güzel.Sadece sizin futbolcularınız değil diğer takım futbolcularıda bunu kaale almalı bence.Ben maça futbol seyretmek için gidiyorum.Yetersiz kaldığını hissedince çirkeflik yapan futbolcuları hiçmi hiç sevmiyorum.