" Dostluk Sağlandı " ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

14 Ağustos 2007 Salı

" Dostluk Sağlandı "

Genel menajer Sinan Engin ile Çarşı Grubu bir araya gelerek, birlik beraberlik mesajı verdi....

Beşiktaş'ta Konyaspor karşılaşmasında genel menajer Sinan Engin aleyhine açılan pankartlar sonrasında yaşanan kriz, tarafların bir araya gelmesiyle sona erdi. BJK Nevzat Demir Tesisleri'nde bir toplantı yapan Sinan Engin ve Çarşı Grubu lideri Alen Markaryan, buzları eritti. Sinan Engin ile hiçbir sorunlarının olmadığını
vurgulayan Markaryan, "Problem çözülmüştür. Camianın bölünmesini bekleyenler, daha çok bekler" dedi.

20 MİLYON $ KAZANDIRDIM
Sinan Engin ise "Büyütülecek bir şey yok. Hepimiz birlikte Beşiktaş'ın şampiyonluğu için çaba göstereceğiz" açıklamasını yapsa da toplantıdan önce bir TV kanalına farklı konuştu. Engin şunları söyledi: "Şimdi 'Çarşı Sinan Engin'e karşı' diyorlar. Ben de çıkarım 'Çarşı'ya karşıyım' derim. İşin altında başka şeyler var. Bana 2004'ün hesabı soruluyor. Ben bu takıma 20 milyon dolar kazandırdım. Delgado'yu da ben getirdim."

1 yorum:

timsahım dedi ki...

benim bildiğim Çarşı tüm olumsuzluklara ve yanlışa karşı.İki günde birde fikir değiştirmez.O zaman Alen'de bir kayıklık var