" Dünya Tanısın " ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

23 Temmuz 2007 Pazartesi

" Dünya Tanısın "

"Beşiktaş'a büyük işler için geldim. Hedefim uzun vadede tüm dünyanın tanıdığı bir teknik adam olmak".

Beşiktaş, Avusturya kampını tamamladı ve İstanbul'a döndü. Kampı, takımın durumunu, hedeflerini genç teknik adam Ertuğrul Sağlam'a sorduk. Sağlam, "Beşiktaş'a büyük hedefler için geldim. Başarılı olmam Türk futbolu ve teknik adamları için de önemli" dedi.

SÜPER PROGRAM
Kamp öncesi üç hedef belirlediklerini ve büyük mesafe aldıklarını belirten Sağlam şöyle konuştu: "İlk hedefimiz takımda birlik, arkadaşlık ve eskilerle yenileri kaynaştırmaktı. Bunu büyük ölçüde başardık. İkinci hedefimiz kondisyondu. Bu konuda da büyük mesafe aldık.

ZEVK VERECEĞİZ
Tamamen bilimsel ve denenmiş idman programlarıyla yükleme yaptık. Sevindirici olan oyuncuların da bu tempoya ayak uydurması oldu. Üçüncü hedefimiz ise taktikseldi. Zevk veren, hücumu düşünen bir takım oluşturacağız. Çalışan oyuncuya forma vereceğim."

DAHA İLERİYE
Sağlam, hedeflerinin Türkiye ile sınırlı olmadığını da söyledi. Sağlam, "Beşiktaş'ta başarılı olduktan sonra dünyaya açılmak istiyorum. Tüm dünyanın tanıdığı bir hoca olmak istiyorum. Terim, Kara, Denizli'nin taşıdığı bayrağı daha ileriye götürmek istiyorum" diye konuştu.

Hiç yorum yok: