" Celal Kolot Sandalye Tekmeledi " ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

30 Temmuz 2007 Pazartesi

" Celal Kolot Sandalye Tekmeledi "

Basın Sözcüsü Arsel'in istifasıyla yönetimdeki kriz de su yüzüne çıktı İç çekişmelerin kara kutusunu FOTOMAÇ okuyucuları için araştırdı Gülnaz Arsel merak edilenleri yanıtladı. İşte çok konuşulacak sözler:

Yumruk vurmadı
Basın Sözcüsü Arsel'in istifasıyla yönetimdeki kriz de su yüzüne çıktı Gülnaz Arsel merak edilenleri yanıtladı. İşte çok konuşulacak sözler: İç çekişmelerin kara kutusunu FOTOMAÇ okuyucuları için araştırdı.

Başlarda kimseyi tanımıyordum. Tüm işleyişi takip edebilmem, bilgi akışının üzerimden geçiyor olması nedeniyle sayın Yıldırım Demirören'e "En azından 6-7 ay direk size bağlı çalışayım'' dedim. Çalışmaya başladıktan sonra sorunlar yaşadım. Trabzon maçının ardından söylediğim, "Trabzon taraftarı kendi takımın iyi destekledi'' şeklindeki sözlerim için Celal Kolot garip bir şekilde, "Buranın futbol şube sorumlusu kim? dedi.

SAÇ BAŞ YOLDURDU
'Sizsiniz' dedim. 'O zaman ben ayrı siz ayrı konuşursanız ne olacak' dedi. Ben de, "Yönetim olarak karar alıyoruz, sizin sözcülüğünüzü yapıyorum'' dedim. Bir ay önce de Bülent Deriş'in doğum günü için pasta siparişi verdim. O yüzden 15 dakika geç girdim. Kolot, 'Transferler için bir teşekkür etmediniz' dedi. 5 aydır kendisiyle zaten konuşmuyordum.

FAZLA KONUŞMA ULAN!
"Ettim duymadın herhalde'' dedim. İlk defa senli söyledim. Çünkü Trabzon maçından sonraki yönetimde ısrarla "Senli benli'' konuşmuştu, sinirlenmiş uzatmamıştım. Bana "Senli benli konuşma' deyince "Sana mı soracağım'' dedim. Sonra, 'Fazla konuşma ulan, akıllı ol. Arkanı topluyorum' deyince, 'Kim kimin arkasını topladığını buradaki herkes biliyor!'' yanıtını verdim.

SİNİRLENİP TEKME ATTI
Sinirlendi sandalyeyle tekme attı, kalemi fırlatıp toplantıyı terk etti. Başkan dahil hiç kimse bir şey demedi, müdahele etmedi. Başkanı arayıp, 'Orada müdale gerekiyordu' dedim. 'Gülnaz Hanım siz de cevap verdiniz. Merak etmeyin, hallederim' yanıtını verdi. Ben de 'Üstüme gelen kişilerle direk çalışmam gerekecek diyorsanız istifamı kabul edin. Burası tıkandı' dedim.

ÇOK SAYGISIZLIK YAPTI
Başkandan masaya yumruğunu vurmasını beklerdim. Kolot 'Ya ben ya Gülnaz demişse yaşananları doğruluyor. Kendince bir nedenle istemedi beni. Tasvip edilmeyecek davranışlarI var. Çok saygısızlık yaptı. Ama en azından diğerleri gibi bu işi arkadan yapmıyor. Kim olduklarını biliyorsunuz. Ama polemik söz hakkı olmasını istemediğim için adını vermiyorum.

Hiç yorum yok: