Çılgın Fransız ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

20 Temmuz 2007 Cuma

Çılgın Fransız

"Saha dışında sakinimdir. Ama saha içinde Nouma'dan çok daha çılgın ve agresif olurum".

Fransa'nın PSG takımından Beşiktaş'a transfer olan Cisse, kendini siyah-beyazlı ekibin unutulmaz yıldızı Pascal Nouma'ya benzetti. Türkiye'den teklif aldığında Tigana ile görüşmediğini ancak Pascal Nouma ile konuştuğunu belirten Cisse, "Özellikle Pascal, 'Beşiktaş seni istiyorsa hiç düşünmeden git' dedi. Saha dışında sakin bir yapım var. Ama maça çıktığımda Nouma'dan daha çılgın ve agresif olurum. Şampiyonluk için geldim ve bunun için her şeyi yapmaya hazırım" dedi.

TECRÜBEM YETERLİ
Cisse şöyle devam etti: "İlk günden bu yana adapte olabilmem için herkes bana yardım etti. Biz 30 kişilik bir ekibiz, eğer kenetlenirsek başarı da kaçınılmaz olur. Savaşçı ve inatçı bir kişiliğim var. Bunu lig maçlarında görebilirsiniz. Benim ne yaptığım değil, hocamızın ne istediği önemli. 29 yaşındayım ve gerekli tecrübeye sahibim. Benim asıl yerim, dörtlü defansın önü. Yanımda biri olursa, daha çok ileri giderim. Futbolumun en verimli dönemindeyim. Bunu ispat edeceğim."

Kaynak : Fotomaç

Hiç yorum yok: