" 10 Numara Oynamadım " ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

14 Temmuz 2007 Cumartesi

" 10 Numara Oynamadım "

"Forvetin gerisinde serbest oynamak istiyorum. Geçtiğimiz sezon bu şansı bulamadım. Ama yeni hocam bana inanıyor".


Hall ile oynanan hazırlık maçında attığı 2 golle yıldızlaşan Delgado, önümüzdeki sezonda forvetin arkasında serbest adam olarak oynamak istediğini açıkladı. Hazırlık maçı da olsa iki gol ile başlamanın kendisine büyük moral olduğunu belirten Matias Delgado, şunları söyledi: "Çok çalışıyorum, amacım bu sezon takımıma
yüzde yüz performansımı verebilmek ve faydalı olmak."

BEKLENENİ VEREMEDİM
"4-4-2 oynadığımızda, orta sahada görev yapıyorum. Ne hücuma ne de savunmaya destek olamıyordum. O bölgede Koray, Serdar, Cisse, Fahri gibi kaliteli isimler var. Ricardinho ile birlikte oynamak isterim ama bu elbette hocanın vereceği bir karar. Ben "10" numara olarak geldim ama "8" numaralı pozisyonda oynatıldım. Dolayısıyla bekleneni veremedim."

UÇAKTAN KORKMAM
"Şimdi gerçek yerimde, yani forvetlerin arkasında oynamak istiyorum. Sanırım hocamız bu fırsatı tanıyacak. Yaptığımız konuşmalarda bana gereken desteği verdi. Adaptasyon dönemini artık tamamen geride bıraktım. Unutmadan hatırlatayım, benim uçak korkum falan yok. Eğer öyle olsa, 13 saatlik bir yolculukla Arjantin'e nasıl gidebilirim ki!"

Kaynak : Fotomaç

Hiç yorum yok: