Navarro Beşiktaş'a çok yakın ~ Bjk Beşiktaş Haberleri Çarşı Bjk Haber Bjk Haberleri Besiktas Karakartal

29 Haziran 2007 Cuma

Navarro Beşiktaş'a çok yakın

Cisse transferi ile taraftarlarını heyecanlandıran Beşiktaş yönetimi, şimdi de Sevilla'nın başarılı stoperi Navarro'nun işini bitirmek üzere. Siyah-beyazlılar, 1.9 milyon euro karşılığında Navarro ile 3 yıllığına el sıkıştı. Resmi sözleşme pazartesi günü.


Navarro Kartal'ın

Siyah-beyazlılar İspanyol yıldızla seneliği 1.9 milyon euro'dan 2+1 yıllık protokol yaptı. Navarro gelmekte kararlı.

Sevilla korkuyor
Ön libero arayışlarını PSG'li Cisse'yi alarak sonlandıran Beşiktaş, stoper mevki için de Sevilla'da forma giyen Navarro ile ön anlaşma yaptı. Sezon bittiğinden bu yana İspanyol futbolcu ile görüşmelerde bulunan Celal Kolot ve Mario Berk, tecrübeli futbolcuyu yıllığı 1.9 milyon euro'dan biri opsiyonlu 3 yıllığına el sıkıştı.
Futbolcusunu bırakmak istemeyen Sevilla yönetimi ise "Kaptanımızı satmak istemiyoruz. Satarsak, taraftar kulübü başımıza yıkar" diyerek transferi engelliyor.

Başkana rest
Beşiktaş'a gelmeye kararlı olan Navarro'nun, Sevilla Başkanı Del Nido ile yaptığı telefon görüşmesinde "Burada 1.2 milyon euro alıyorum. Para kazanacağım bir dönemdeyim. Önümü tıkamayın. Eğer tıkarsanız, oynamam. Ben Beşiktaş'la anlaştım. Gitmek istiyorum" dediği öğrenildi. Navarro'nun Beşiktaş yönetimine de "Bu işi pazartesi günü çözerim. Beni zorla burada tutamazlar" haberini gönderdi. Transferin pazartesi günü resmen bitmesi bekleniyor.

Kaynak : Fotomaç

Hiç yorum yok: